Mapa Killinthoru

ZAKAZ KOPIOWANIA!




O Killinthorze słów kilka.

1). Struktury polityczne

Głównym organem władzy Killinthoru jest Związek Smoczych Wojowników. Nadzoruje on wszystkie Zakony i Korpus Powietrzny, ustanawia ogólne zasady dotyczące systemu podatkowego, walutowego, itp. Ponadto formuje oddziały armii morskiej i piechoty.

Poza tym każda społeczność Killinthoru działa odrębnie, trzymając się (przynajmniej teoretycznie ;) ) ogólnych ustaw przyjętych przez Związek; ludzkie i elfickie miasta wraz z okolicznymi wsiami posiadają swoje rady i rządy, itp. 

2). Waluta

150 monet miedzianych = 1 moneta srebrna
50 monet srebrnych = 1 moneta złota

3). Miejsca

- Kohira – stolica Killinthoru, największa metropolia krainy. Posiada najlepszy kompleks uniwersytetów, ściągający żaków z najdalszych zakątków świata, przyczyniający się do tworzenia wielorasowego charakteru miasta. 

- Cer’thanmor – miasto portowe wysokich elfów. Przykryty wiecznym śniegiem, zimny i nieprzyjemny gród. 

- Mor’salah – potężne ludzkie miasto, tu znajdują się sławne kuźnie i warsztaty.

- Ferto – mieszane miasto handlowe znajdujące się nad rzeką Asphyrią. 

- Un’domell – elficka metropolia, zachwycająca kulturą i tradycją Starszych Ludów.

- Ateria – twierdza leżąca nad rzeką Dasttis zamieszkała przez krasnoludy i gnomy. Największy eksporter węgla, rud miedzi, żelaza i złota.

- Lodowa Cytadela w Krainie Aurayi – biała forteca zawieszona w przestrzeni, siedziba władczyni krainy, Świetlistej Smoczycy Aurayi (posty Północ, cz.I i II autorstwa Sir'ci i Baldis).

- Puszcza Yan’krel i Czarne Polany – skryte w czarnej mgle bory, zawładnięte przez czarne smoki.

- Puszcza Yist’an – pilnie strzeżona ojczyzna leśnych elfów.

- Las Amell – magiczne gaje zawładnięte przez zielone smoki.

- Dol Blathana – dolina zamieszkała przez leśne nimfy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz